_C4A2569.jpg

***MATKA LOPPUUNMYYTY***

Kehonhuoltoviikko Maderailla pitää sisällään monipuolista hyvinvointia niin joogan, venyttelyn kuin pilateksen muodossa. Keskitymme myös liikkuvuuden parantamiseen ja treenaamme omalla kehonpainolla. Lisäksi luvassa on juoksukoulua, keskivartalotreeniä ja HIIT-treeniä.

Hinta: alk. 1 299,- /hlö

Hintaan sisältyy:

  • Edestakaiset lennot Helsingistä Madeiralle

  • Ateriat lennolla

  • Lentokenttäkuljetukset

  • Matkatavarat lennolla

  • Majoitus 7 vrk

  • Aamiaisbuffet

  • Monipuolinen viikko-ohjelma FitPitin ohjaajien johdolla
    (tutustu lajivalikoimaan alla)

 

Jooga

Jooga on kehollista terapiaa ja rentoutumista, asentoharjoituksia ja meditaatiota. Joogassa keskitytään ihmiseen kokonaisuuteena: kehoon, mieleen ja sieluun, ja pyritään vapautumaan häiriötekijöistä ja saavuttamaan sisäinen rauha.

Venyttely ja liikkuvuuden parantaminen

Venyttely on lihashuoltoa parhaimmillaan, käytännössä venytellessä lihasten pituutta lisätään erilaisten liikkeiden avulla. Venyttely on lihashuollon yksi tärkeimmistä toimenpiteistä, sen tarkoituksena on palauttaa lihas lepopituuteen, rentouttaen ja lisäten nivelen liikkuvuutta. Venyttelyn avulla verenkierto paranee, jumit ja kivut helpottavat, ryhti paranee ja mitä todennäköisimmin stressi vähenee.

Treenaaminen oman kehon painolla

Oman kehon painolla tehtyjä harjoituksia voit tehdä missä tahansa, aikaa tai paikkaa katsomatta. Treeni keskittyy lihaskunnon ylläpitämiseen ja kehittämiseen monipuolisesti, koko kroppaa käyttämällä.

Keskivartalotreeni

Keskivartaloa harjoittamalla parannat sekä ryhtiäsi että vähennät riskiä selkävaivoihin ja muihin loukkaantumisiin. Keskivartalo tukee kaikkea liikkumista, keskivartalolihasten tärkein tehtävä on suojata selkärankaa taipumiselta epäluonnollisiin asentoihin.

Pilates

Pilates on kehonhallintaa, jonka avulla vahvistetaan keskivartalon syviä lihaksia, syvennetään hengitystä ja opitaan liikkumaan fysiologisesti oikein. Pilateksen avulla voidaan korjata ja ehkäistä esimerkiksi huonoja työasentoja sen vaikuttaessa koko kehoon, myös lihaksiin joiden olemassaolosta et välttämättä edes tiedä. Se vahvistaa keskivartaloa; selkää, vatsaa ja lantiota, ja edistää koko kehon verenkiertoa. Pilates sopii kaikille, kuntotasosta tai iästä riippumatta.

HIIT-treeni

HIIT-treeni tulee englanninkielisistä sanoista High Intensity Intervall Training. Toisin sanoen sillä tarkoitetaan korkean intensiteetin intervalliharjoittelua, joka nostaa aineenvaihduntaa, polttaa tehokkaasti rasvaa ja saa aikaan treeninjälkeisen endorfiiniryöpyn ja mielesi täyttyy hyvästä olosta. Ja mikä parasta, harjoitusaika on lyhyt, mutta tehokas.

Juoksukoulu

Juoksukoulun tavoitteena on opettaa oikeanlainen tekniikka juoksun harjoittamiseen, ja samalla innostaa ja motivoida jokaista juoksemaan. Juostun matkan ei tarvitse olla pitkä, tärkeintä on löytää juoksemisen ilo.